Nasi partnerzy: Pasmanteria dodatki krawieckie - sklep internetowy

piątek, 13 grudnia 2013

Pyszniutki Vita Sok

Dzisiaj nietypowa recenzja, hmm raczej opis czegoś co mi bardzo smakowało. Musze koniecznie podzielić się z Wami moim odkryciem. Podczas moich wojaży po internecie natknęłam się na Vita Sok tłoczony w 100% z jabłek i bez dodatku cukru czy wody. Postanowiłam go zakupić. Zamówienie przyszło bardzo szybko.

Podczas rozpakowywania przesyłki asystowały mi moje pociechy, które od razu chciały spróbować nowego picia. Wypakowałyśmy 5l soku w kartonie, a wewnątrz worek typu back-in-box z wmontowanym kranikiem. Podobno ten sok nadaje się do picia jeszcze 14 dni po jego otwarciu. Nie wiem czy tak jest, bo nie zdążył dotrzymać tak długo.

Okazało się, że smakuje bardzo dobrze. Dziewczynki kiedy tylko zechce się im pić podchodzą i same (oczywiście starsza pomaga młodszej) dozują sobie odpowiednią ilość. Kranik jest rewelacyjny. Ich zadowolone minki sugerują tylko jedno: to musi być pyszne.

Oczywiście nie tylko one korzystają z 5 litrowego soczku, ja z mężem również ze smakiem pijemy słodki, naturalny sok. Zamówiliśmy 2 rodzaje: jabłko z gruszką i czyste jabłko. Gruszka jest tak słodka że, można dolewać do niej wody i nadal smakuje rewelacyjnie, a jabłkowy smakuje jak bardzo aromatyczny kompocik.

Muszę się teraz zaopatrzyć na Święta, bo tego picia nie może zabraknąć w naszym domu.

źródło vitasok.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...