Srebrna Igła

Jak już wielu z Was zauważyło pojawiła się nowa podstrona "Srebrna Igła na Allegro". W końcu dojrzały moje marzenia i założyłam sklep z dodatkami krawieckimi, tkaninami i rękodziełem. Powolutku uzupełniam asortyment w sklepie internetowym SrebrnaIgla.pl i wystawiam aukcje na Allegro. Zachęcam już teraz do odwiedzania mojego sklepu i zakupów na aukcjach oraz w serwisie.
Na chwilę obecną można znaleźć coś ciekawego w kategoriach nici i tkaniny. Powoli uzupełniam pozostałe. Asortyment obfociony, tylko w sklep wprowadzić.
Mam nadzieję, że mój sklepik przypadnie Wam do gustu i staniecie się jego częstymi gośćmi. Gdy już uporam się uzupełnieniem oferty, planuję akcję promocyjną, więc bądźcie czujni. Może na Nowy Rok?
Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, to proszę, dzielcie się nimi ze mną. Są bardzo cenne.
To jest tymczasowe logo, które będzie poprawione, ulepszone, itp. Teraz jest w rękach specjalisty. Nie mogę się doczekać efektów.

Komentarze