Nasi partnerzy: Pasmanteria dodatki krawieckie - sklep internetowy

czwartek, 23 kwietnia 2015

Kreatywny prezent

Dzień dziecka już za miesiąc więc warto zacząć myśleć nad jakimś prezentem dla pociech. Ja wyznaję zasadę, że lepiej dać wędkę niż złowioną rybę. Kreatywne zabawki pomagają w rozwoju dziecka, uczą, że warto zapracować sobie na to czego się chce. Dodatkowo dziecko może wykształcić wiele przydatnych umiejętności przez zabawę. Umiejętności takie jak, nomen omen jesteśmy w końcu w temacie rękodzieła, szydełkowanie, dzierganie, szycie, haftowanie, wyklejanie, itp. Na rynku jest wiele zestawów kreatywnych dla dzieci od najprostszych do bardziej skomplikowanych
Moje dziewczynki wielokrotnie wierciły mi dziurę w brzuchu, żeby uszyła im to taką, to inną lalkę. Razu pewnego usłyszały: Chcecie lalki, to uszyjcie je sobie same. Oczywiście nie porzuciłam księżniczek w potrzebie. Pod choinkę każda dostała po filcowej laleczce do własnoręcznego uszycia. Strzał w dziesiątkę i... w kolano. Mamusia i tak była potrzebna do pomocy. No cóż, trzylatce trochę trudniej opanować szycie ;). Choć prawdę mówiąc, to świetnie się przy tym bawiłam i chętnie pomagałam.
Te zestawy składają się z gotowych filcowych elementów, plastikowej igły, więc bezpiecznej, kolorowych nici, guziczków, wypełnienia i nawet szklanych koraliczków do obciążenia. Każda z laleczek dodatkowo ma zdejmowane ubranko.
Kupa zabawy przy szyciu, a potem godziny zabawy gotowymi laleczkami. No i wytulone noce :)
Gdzie takie cudeńka kupić. Na przykład tutaj -> http://srebrnaigla.pl/przytulasie-nasze/zrob-to-sam.html
Polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...