Nasi partnerzy: Pasmanteria dodatki krawieckie - sklep internetowy

czwartek, 21 lipca 2016

Patchworkowe letnie kołdry

Uplanowałam sobie poszyć dla całej naszej rodzinki kołdry letnie. Patchwork bardzo mi się spodobał, bo wymusza większą kreatywność niż zwykłe wycięcie dwóch prostokątów axb i zszycie razem. Co prawda wyobraziłam sobie, że przepikuję je jakoś fantazyjnie, ale niestety na mojej domowej maszynie nie jestem na tyle umna, żeby przeszyć ładnie połać 150x200m. Szczególnie jeśli w środku siedzi letnia kołdra z biedrony. Ta z ikei jakoś lepiej mi się poddała. (Nie robię reklamy czy antyreklamy żadnej z tych sieci). Nie mniej jednak dwie kołdry letnie dla starszych dziewczynek mam uszyte. Może jeszcze kiedyś się pobawię z pikowanie na nich, ale póki co są już w użytkowaniu i same kolorowe sny się pod nimi śnią. Kolejne czekają aż się za nie wezmę. Szczególnie ta 200x200m. A lato się kończy :/ Trzeba podwinąć rękawy i do roboty ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...