Super Mario Odyssey od Nintendo

Z końcem zeszłego miesiąca Nintendo wypuściło nową grę z kultowym już bohaterem Mario - Super Mario Odyssey. W domu wszyscy się zagrywają, łącznie ze mną. Skoro zabawa jest tak przednia, to czemu się pociągnąć tematu i nie narysować głównego bohatera?
Marzy mi się zestaw pisaków ProMarker. Mam jeden, do kolorowania skóry. Niebo a ziemia w porównaniu ze zwykłymi pisakami. Największe rozczarowanie było przy kolorowaniu spodni niebieskim pisakiem. Przypomniało mi się dlaczego nie lubiłam kolorować pisakami w dzieciństwie.
Pierwsza warstwa ładna, jasna, ale już na złączeniu wychodzi ciemniej. Nie da się uzyskać ładnego, jednolitego koloru. Natomiast przy kolejnych warstwach kartka zaczyna się robić mokra jak spod kranu. Muszę jeszcze nad tym popracować, ale przy kolorowaniu twarzy ProMarkerem takich problemów nie było.
W rezultacie poratowałam się kredką. Poprowadziłam jeszcze jedną warstwę na spodniach i wyszło całkiem do rzeczy :)


Tego samego wieczoru postanowiłam pobawić się jeszcze trochę ołówkiem. Pozwoliłam ręce się prowadzić i tak powstała płacząca dziewczyna.


Zaczynam ogarniać technikę rysowania włosów :) Fajna zabawa.
No, jeszcze sporo pracy przede mną :)

Komentarze