Nasi partnerzy: Pasmanteria dodatki krawieckie - sklep internetowy

środa, 14 listopada 2012

Chlebuś

U mnie od trzech tygodni chlebem pachnie. Przełamałam się i postanowiłam popełnić chleb na zakwasie. Ale nie taki oszukany z dodatkiem drożdży, tylko taki prawdziwy. Na prawdziwym, żytnim zakwasie.
Cała tajemnica tkwi nie w przepisie (bo ten jest dziecięco prosty), tylko w odpowiedniej temperaturze otoczenia. Ja mam ten luksus, że mogę odpalić kuchnię kaflową. Cudowna sprawa.
Tak więc skoro zabrałam się za pieczenie chleba i w końcu się udał (oczywiście nie obyło się bez zakalca ;)), to postanowiłam uszyć worek na ten chlebek, żeby miał gdzie mieszkać zanim trafi do naszych brzuszków.




Mam do Was teraz małe pytanie. Chętnie podzielę się moimi przepisami, ale czy bylibyście zainteresowani?

9 komentarzy:

  1. Witaj!
    Też niedawno robiłam chleb na zakwasie (zakwas przygotowywałam 5 dni) i niby w smaku wyszedł dobry, ale był dość zbity i twardy. Twój wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym zainteresowana przepisem na tak apetyczne chlebki
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedziałam twierdząco w ankiecie.
    zapraszam na candy u mnie- jeśli się powtarzam, to przepraszam. ( nie pamiętam komu wysyłałam zaproszenie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się dowiedziała jak się robi taki zakwas i chlebek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się chetnie dowiem ;))
    Woreczek sliczny a chlebek wyglada bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog obserwuje http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja byłabym zainteresowana;D Moja Mama-teściowa piecze chleb na zakwasie, w piecu chlebowym, no cudo. A w ogóle worek chlebowy fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj cudnie mi tu zapachniało... aż mam ochotę na kromeczkę...
    a przepis muszę wykorzystać ...
    zapraszam do siebie aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chlebek też robię sama na zakwasie i woreczki lniane szyję na chlebek a , że twój bardzo mi się podoba postanowiłam dać ci wyróżnienie, po które zapraszam do siebie http://zakatekpamiatek.blogspot.com/2013/05/witam-serdecznie-wszystkich.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...